Kilo alımı iyiyse doyuyordur. Benim de öyleydi ben doyduğunu düşünüyordum ama bir türlü kilo almıyordu. Yeterli bez de alıyordum aslında. Sonra doktor demekki doymuyor dedi ve mama takviyesine başladık. Kilo alımı iyiyse seni istiyordur o yüzden emmek istiyodur diye düşünüyorum tek bildikleri şey emmek sonuçta