Merhabalar 49 günlük bebeğim var ve devamlı huysuz devamlı ağlamaklı doktora gittiğimizde ise gazlı bir bebek olduğunu söylüyorlar damla verip gönderiyorlar ama ben acaba doymuyorda ondan mı bu kadr huzursuz ki diye düşünmeye başladım ama şöyle bir durum var ki bebeğim devamlı emmek istiyor ve bu sefer sütü fazla gelip kusuyor ne yapacağımı şaşırdım