Nurtupu Gencanne0705 mamasının içine zeytinyağı damlatın 2-3 damla. Birde mama hazırlarken önce suyu koyup sonra mamayı katın. Mamanın üstüne su ekleyince de kabız yaparmış doktorumuz söylemişti. Bizde 4 aydır aptamil kullanıyoruz kabız olmadı aptamil iyidir 👍🏻
Deletedmom5151 çok çektim o ıkınma yüzünden denemedim mama kalmadı hip güzeldi oda büyüdükçe doyurmamaya başladı şu an 4 aylık 2. ayından sonra evolvia kullanmaya başladım öyle memnun kaldım ki gaz ıkınma kabızlık bitti hepsi çok sukur
[silindi] Gencanne0705 zeytınyagı koyabılırsın canım o rahatlatır bıde farkı ne ? Hıc duymadım profuturayı