Selam hanımlar 24 günlük oğlum var emziremediğim için mama kullanmak zorunda kaldım ve 21 gün aptamil mamadan sonra aptamil in pro futura olanına geçtim oğlum iki gündür çok sıkıntılı inanılmaz fazla ıkınıyo ve çok zorluyo kendini bunu daha önce yaşayan var mı ne yapmam lazım mamanın tozunu az koy diyolar ama o zamanda gelişimini etkiler diye korkuyorum yaşayanlar bana da söylesin lütfen 😔