Adiyokkitabin bebeğimin kime benzediğini hala kimse çözemedi aslında 😂 ama burnu aynı benim burnum birde benim sol yanağımda gülünce inanılmaz bir gamze belirir onunda sol yanağında gamzesi var 🥰
Gözlerini ben babasına benzetiyorum ağzı bana benziyor bence.
Eller ayaklar aynı babası gibi büyük ve babası ve ben gibi ayına göre boyu uzun bebişimizin. Çok güleç yüzlü aynı ben gibi 😇
TOPRAK METİN POLAT 5 aylık hepinizi kucak dolusu sevgiler gönderiyor 🥰🥰😍😍😍🙈🙈🙈🙈