Adiyokkitabin Merhaba 🌸⚡🧸☺️
Büyük kızım azize 7, 5 yaşında çok uysal cana yakın samimi davranışı ikimizde de var hem baba , hem anne olarak 💕🌹eli , ben ayak babası benzeme olarakta hem ben hem babası 😁
Ortanca kızım hafsa 5,5 yaşında yüz siması bana benzetilir gözler babasi yemek seçme huyu ben yememesi ben dişinin kavuğuna deysin yeter ki bu da ben 🙈😁 eşim seçici değil çünkü ama çok uysal ve dediğim dedik huyu ikimizdede var baba anne olarak 💕 inatçı yizdir 3 kızımda ailecek benzeriz yani 😜👌
Küçük senam 22 ay 24 günlük ✨💕
Benim kopyam diyebilirim bu kadar olur hiç bir şey babasının değil sadece yeme konusunda diyebilirim 🙊💜 uysal oluşları vs vs böyle gider düzen takıntıları bana ait eşimi bile ben düzene soktum 😁🌹