newmomdady Büyüdüğünde daha zor olur canım ya şimdi yaptır ya da çok ileri bir zamana at. Maksimum 10 gün bağırma , kanaman olmasın. Benim her iki ameliyatımda da yüzüm bile morarmamıştı. Kaldı ki ikinci de kulağımdan da kıkırdak alınıp burnuma eklenmişti. Trafik kazası geçirmiş gibi dolanıyordum ortalıklarda. Ayrıca ben herşeyi yiyip içtim herhangi bir zararı yok çoğu şeyin . Sen kendini bilirsin. Önce sen kendini ölç tart iyice.