Kizlar burun estetigi olmak istiyorum uzun zamandir hep dusunuyorum bi türlü denk gelmedi bugün bi yerle konusup anlastim ama 18 saat emzirme yapmamam gerekiyormus 2 ay sonra yapmayi teklif ettim enazindan 6 aylik olunca ek gidaya gecer diye yilbasindan sonra fiyatlar ucucakmis iyice oda olmadi simdi böylece kararsiz kaldim boyle bi durumu yasiyan varmi yada yakinlarinda olan varmi siz olsaniz napardiniz