esrujj Kuzeytoo 1 ay kontrolünde doktorumuz önermişti. Çok gazlı bir bebekti yüzsüztü yatıyor tam bir aydır 3 saat aralıksız uyuduğu oluyor. Uyanınca kaldırmadan önce sırt üstü yapıyorum patır patır gaz çıkarıyor böyle böyle gaz sorunumuz bayağı azaldı