Kuzeytoo Bebeğim normalde sadece kucakta uyuyor yatağına koyunca 5 dk sonra uyanıyordu bugün yüz üstü yatırdım 1 saat uyudu ben şok tabi 😂 var mı yüz üstü yatıranlar 💚
Asiaa Kuzeytoo Aydan beri yüzüstü yatıyor doktorumuza danıştım bir sakıncası olup olmadıgını sordum herhangi bir problem teşkil etmeyeceğini söyledi yalnız sadece yastık kullanmamamı ve yatağının sert olmasını önerdi 🥰 şuan 10 aylık ve hala yüzüstü uyuyor 🙈 sevgiler
Tinymom Kuzeytoo nasıl yatıyorlar ya ben denemedim hiç uykusu çok hafif alıp yüz üstü koysam uyanır diye düşünüyorum 😅 bi kaç kişiden daha duydum daha mı uzun uyuyorlar 🙊
MinnakEgem Kuzeytoo doğduğundan beri desem yeridir sizinki gibiydi 1 aylıkken uyanmaya başladı sadece kucakta uyuyordu yüzüstü denedim gayet rahat etti 6 bucuk aylığız hala aynı
MelikeBayndr Asiaa bizim doktorumuz sakın yüzüstü yatırmayın dedi yatıracaksanız da yanında durun dedi sürekli olarak benim oğlumda yüzüstü olarak güzel uyuyordu çünkü
Asiaa Kuzeytoo her bebek kendine özeldir tabi ama benim kızım öyle rahat uyudugu için daha kaliteli bir uyku süreci geçiriyordu karnını doyuruyordum yatagına yüzüstü koyup poposuna bir iki defa vuruyordum ve yatıyordu 🙈 3. Aydan beri kendi uyku rutinini oluşturdu sallayarak uyutmadıgım için ne zaman uykusu gelirse hep yatagına bıraktım akşam 9 da uyuyor suan gece uyanmaları 2 ye düştü
Yesilokyanus Benim ki 2 ay 7 günlük yüz üstü yaptırabilir miyim kızlar korkuyorum kaburgaları batar allah korusun birileri öyle dedi
Kuzeytoo Tinymom valla bana da herkes söyledi cesaret edemedim sonra YouTubeden bi video izledim göğsümde uyuduktan sonra yüz üstü yatırdım 1 saat yattı 😂 gazınıda çok rahat çıkardı normalde düz yatarken en fazla 15 dk falan yatıyor bi deneyin isterseniz. Başını çevirebiliyorsa bence bi riski yok benimki çeviriyor
Asiaa MelikeBayndr evet her doktorun söylediği farklı ben özellikle yüzüstü yatırdıgımda nefes alamama yada bacaklarına bi zararı olurmu diye sormuştum çünkü kurbağa gibi duruyordu uyurken minik kelebeğim 🙈bacaklarını karnına doğru çekip yanlara açıyordu 😅
Nesli06 Kuzeytoo ben doğduğundan beri yüz üstü yatırıyorum bebekler sanki öyle daha rahat ediyorlar 🌼
Asyaca Kuzeytoo ben yatırıyorum cok rahat ediyor 2 aylıktan bwri ama yüzü egzama olmustu iyice tahris olmasın diye yatırmıyorum bayadır gece durmazsa bazen yatırıyorum 3.5 aylk
cicek10 Kuzeytoo ben gündüz hep öyle yatırıyorum çünkü sırt üstü olunca kollarını sallayıp kendini uyandırıyor böyle uyandıramıyor😊
Tinymom Kuzeytoo 4 ay 21 günlük az önce uyurken yüz üstü çevirdim uykulu halle kafasını dik tutmaya çalıştı 😅 bi video bakayım
Telatabiler Kuzeytoo şimdi söz konusu bebek onun hakkında fikrim yok ama dinimizde yüz üstü yatmak günah isteyen araştırma yapabilir insan vücuduna ters bi durum kimse bana kızmasın
zeynepbalci Kuzeytoo 2 yada 2,5 aylıktan beri yüz ğstü uyuyo sadece, şimdi de sürüne sürüne gece beşiğin diğer ucuna gelip uyanıyo 🤦♀️ 6,5 aylık şu an kızım