Moonlightttt Uyumsuzz gazı var demekki minnosun(burnu tıkalı mi diye de bak canım) ayağını sicak tut, her yediğine kimyon döküp ye, gaz yapan yiyecekler yeme, YouTube da gaz çıkarma haReketleri var onları yaptr canım.ve doktor danışarak gaz damlası kullan
Moonlightttt Uyumsuzz doktor mu verdi o zaman alın canım demekki gazlı. Sub simpleks de iyidir.ama gaz damlası deneyerek bulunur biri azaltmazsa diğerini deneyin. 4bucuk aylık hala tam geçmedi gazı ki ben gaz yapan yiyecekler tüketmiyorum ve kimyon kullanıyorum surekli