Uyumsuzz Oğluma mama verıyorum yiyor gazını cıkarıyorum ama ağlamaya devam ediyo güç bela susturuyorum bazende meme emmek istiyo memeyi agzına alıyo 5 dk emiyor sonra hızlıca cekeleyip ağlamaya başlıyo emmek istemiyorsan emmek arkadaşım valla bezdim bu neden olur sırtım agrıyo artık 😒😒
kullanilmiyor1205 Uyumsuzz benim bebeğim de 2 aylık aynısıni yapiyo canım gazı oluyo bide süt ağzına az geliyodur belki emerken sinirleniyodur
Ipekoz Uyumsuzz o zaman kesinlikle gaz aynı şeyleri yaşadık üç ay bitene kadar🤦🏻♀️ sıcak su ile duş aldırırdım her gün ağlama krizine girdiğinde. Karnını ovalardım şampuanla rahatlatır bak o. Biraz da karnını zeytinyağı ile ovala sıcak tut, olabildiğince de yüz üstü kaplumbağa gibi uyut çok rahat eder
Arendenizinannesi Uyumsuzz siz ne kadar gazını cıkarsanız da yine gazı oluyo. Tamamıyle cıkarmak mumkun degıl
Moonlightttt Uyumsuzz Gazi sancısı varsa ağızdan çıkan yetmiyor afedersin pırt pırt bitmiyo gazlı bebeğin gazı 😂😂😂 dönem dönem meme reddi yaparlar ama 1aylik bebek yapmaz 2 bucukken başlıyor o genelde . Karnı semsert mi, ağlarken bacaklarını karnına doğru çekiyor mu başını geriye yay gibi atıyor mu? Bunlar evet ise gazdır . doktor a danışarak gaz damlası alabilirsin ve sen kimyon çayı iç 2 3 fincan.
Moonlightttt Uyumsuzz Biogaia probiyotik damla dir geliştirir iyi gelir ama tam ağrı kesmez ki, gaz damlası da vermedi mi doktor yaninda
Moonlightttt Uyumsuzz doktor mu verdi o zaman alın canım demekki gazlı. Sub simpleks de iyidir.ama gaz damlası deneyerek bulunur biri azaltmazsa diğerini deneyin. 4bucuk aylık hala tam geçmedi gazı ki ben gaz yapan yiyecekler tüketmiyorum ve kimyon kullanıyorum surekli
Moonlightttt Uyumsuzz gazı var demekki minnosun(burnu tıkalı mi diye de bak canım) ayağını sicak tut, her yediğine kimyon döküp ye, gaz yapan yiyecekler yeme, YouTube da gaz çıkarma haReketleri var onları yaptr canım.ve doktor danışarak gaz damlası kullan