use_use kızım 26 aylık 24 ay boyunca şeker, paketli gıda, cips, çikolata, kek, pasta, dondurma, süt hiçbir şekilde yedirmedim örnek olabilmek için eşim ve ben de kızımızın uyanık olduğu saatlerde yemedik. Dışarıdan yemek söylemedik, dışarıya çıkmadan önce kızımızla birlikte O ne yiyorsa biz de evde onu yedik, çıkarken yanımda atıştırmalık kuru meyve bulundurdum hep. Şimdi son 15 gündür ilk kez çubuk kraker tattı, çikolatanın ucuna ağzını degdirdi. Bunları da damak tadının gelişmesi açısından tattırıyorum. Atıştırmalık olarak kuru meyve, günde bir porsiyon ev yoğurdu, bir şişe kefir (altınkılıç), birer porsiyon sebze, meyve, et, peynir ve yumurta üzerine ilerlediğim bir beslenme programı var. Fast food derseniz son bir aydır dışarıya yemeğe çıkmaya başladık ürünlerine güvendiğimiz yerlere gidip hepimiz dilediğimizi yiyoruz. Hamburger vs bilindik zincir restaurantlar hariç tabi, kızımızla çıkınca biz de asla o kısımlara uğramıyoruz.