Merhaba güzel anneler , bir kaç konuda fikir alışverişi yaparak deneyim paylaşalım istedim. 🌸Dışarıya yemeğe gittiğinizde bebeğiniz için ayrıca yemek götürüyor musunuz yoksa sizin yediklerinizden yiyor mu?
🌸Fast food tüketmek istediğinizde bebeğiniz farkına varıp isterse ucundan tattırıyor musunuz? Yoksa zararlı olduğu için bir yudum dahi olsa tadına bakmasına müsade etmiyor musunuz? Bu kahve, çikolata vs gibi konular için de geçerli
🌸Peynir, kefir, yoğurt kesinlikle ev yapımı olmalı kaygınız var mı? Hazır ürün kullanıyorsanız hangi markaları tercih ediyorsunuz?
🌸Atıştırmalıklar kesinlikle ev yapımı mı olmalı yoksa güvendiğiniz , içeriğini beğendiğiniz hazır atıştırmalıklar kullanıyor musunuz?
Bebekleriniz kaç aylık olduğunu da belirtirseniz çok mutlu olurum☺️