Nazzzzzzzzz kuzum öncelikle sakin ol bol bol dua et ben bi prematüre bebeğin süt annesiyim 5.5 aylık dünyaya geldi ailesi için zor bi bekleyiş ama Rabbim verecek olunca mutlaka kucağına alıyorsun . Sağ saglim kucağına al inşallah 🙏 hastane çok önemli bence bizim bebeğimiz Bursa’da Yalova mı ne diyorlar bi hastanede kaldı okadar ilgililerdi ki aile 2 haftada bi süt bırakmaya ve görmeye gidiyordu