Nazzzzzzzzz tam 34+3te doğum yaptım, 1 gün entübe edildi sonra yavaş yavaş solunum desteği azaltıldı, antibiyotik tedavisi gördü 7 günlük, fototerapi aldı ve sonrasında gerekli testlerin yapılması emzirme eğitimi derken 9. günde aldık yavrumuzu. Başlarda damla süt gelmesi normal sağdıkça artıyor mutlaka sağın düzenli olarak. Ben her doktor görüşmesi sonrasında doktorun yarın şu kadar ml vereceğiz demesinden gaza getiriyordum kendimi ona odaklanıyordum ve gerçekten de her sağımda en az o miktarda süt geliyordu. Bu sırada bol bol ağladım hiç sıkmadım kendimi. Ağlamak mı geldi içimden ağladım sonra sildim gözümü aldım yanıma suyumu ve süt yapan şeyleri sağdım sütümü. Geçiyor o günler geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor gerçekten…