MeteNaz bade_ile_merve34 öncelikle geçmiş olsun. Başka doktora da git Önce kendi sağlığın hiç üzülme stres yapma
Ebruea bade_ile_merve34 başka doktorların görüşünü almanız fikrindeyim bende. Çünkü 5 cm lik bir yumurtalık kistini gittiğim bir Dr almak istedi başka bir Dr ye gittim gerek yok bu düşecek dedi. Takip etti 2 ayda bir ve kist düştü. Çok Geçmiş olsun size de
Beyziikoo bade_ile_merve34 Çok geçmiş olsun fakat mutlaka başka doktorlara da gözükün. Buradan sorun hangi şehirde yaşıyorsanız size kadın doğum uzmanı önersinler. Dermansız dert yoktur Allah’ın izniyle 🤲🏻 Rabbim şifanızı versin inşallah 🤲🏻
bade_ile_merve34 Beyziikoo ben İstanbul’da yaşıyorum ama Afyon’da doktora göründüm. İki tarafta da doktora gidebilirim. Teşekkürler 🙏
Beyziikoo bade_ile_merve34 İstanbul’da yaşamak sizin için çok güzel bir avantaj birçok hastane ve de doktor var. Bir sürü isim geçmişti burada kesin iyi bir doktor bulursunuz muhakkak başka bir hekimden daha teşhis alın.
gozdesh bade_ile_merve34 çok geçmiş olsun. Eğer İstanbul’daysanız Ali Paşa Oskay’a gözükmenizi tavsiye ederim.
Atesalp bade_ile_merve34 cok geçmiş olsun, siz yine de başka doktora da görünün bence, araştırma hastanesine falan
Gizemaktas bade_ile_merve34 O zaman gitmesi lazımdı o kadar bebek ve plasenta çıkıyor bastiriyorlar vs vs daha sonradan oluşmuş olabilir mi acaba
bade_ile_merve34 Gizemaktas aynen ben de öyle diyordum hep doğum kistleri temizler rahatlarim diye ama bu sıvı da kistler de sonradan oluşmuş sanırım oncesinde polikistik vardı bende ama geçer diye ummustum
blue5 bade_ile_merve34 egitim ve arastirma hastahanesine gidin bir de farkli doktorlardan gorus almak lazim. Gecmis olsun.
Umutegem bade_ile_merve34 bencr baska doktora da görün cnm belki yanilabilir cunku bana da rahmin yapisi farkli cocugun tedavisiz zordu dedi ama ben evliligin ilk ayi hamile kaldim
Belond bade_ile_merve34 doktor hamile kalamazdin demene ragmen kalmis. Allahim hikmeyi doktorun bilgisinden daha buyuk. Baska bi doktora git canim
bade_ile_merve34 Belond aynen öyle. Bana polikistikten dolayı zor hamile kalırsın diyorlardı zaten evet 7 ayda falan hamile kaldım ama kaldım sonuç olarak. Farklı doktora gideceğim 2 ayrı şehirde