Kızlar doğumdan sonra rahmimde çok ağrı vardı 5 ay oldu doğum yapalı ara sıra da kan geliyordu bugün doktora gittim. Doktor alttan baktı ultrasonla rahmimde büyük bir suyla karışık kan pihtilari var ama nasıl anlatsam böyle büyük gebelik kesesi gibi içi su ve kan dolu bir de kistler var yumurtalıklarda. Doktor kan tahlili istedi verdim hatta 8 de bir daha vereceğim. Bana ilk cocugun nasıl olmuş normalde olamazdı dedi. Bir daha hamile kalamazsin zaten kalmasan iyi olur dedi. Bu sıvıyı alsak zaten Rahmi de almış oluruz en iyisi kalsın dedi ama ben baya sıkıntıya girdim var mı başına gelen bu durum? Başka doktora mi gitsem bilemedim o kan dolu şeyi bende gördüm bu arada. Doktor iyi bir doktor özel muayenehaneye gittim hatta ama bilemedim epey üzüldüm