biraylizannesi ben ilk bir hafta kaşık biberonla verdim normal biberona alışmasın diye ama. 2 aylıkken mamaya başladığımızda philips avent in biberonunu kullandım hala da kullanıyorum ve aynı zamanda emiyorda.bence geç kalmış sayılmazsınız hala kaşık biberonla anne sütü verebilirsiniz ama bence emmeye başlar yakın zamanda gerek kalmaz inşallah 🙏🏻