Canım sabaha kadar düşmez tabi ama hastaneden cıkınca bebişi gün ışığı altına yatır. Bide bol sütün olması için 1,5 lt suya bir tatlı kaşıgı rezene yap iç. 2 saatte bir uyandır emzir. Sarılık uyku yapıyo hemen uyuyakalacak çenesini dürtükle ayağını sırtını kaşı altını aç. Biraz zor oluyor niye uyanmıyo diye evham yapıcaksın ama yapma benimki beş dakka emip uyuyordu durmadan emzirdim geçti