Sssyyyy Canım selamunaleyküm, bende aynı şeyi yaşadım çok korkmuştum ve direk doktora götürdüm bana söylediği şey aynen şu: bu hafif kanamalar gayet normal kendiliğinden geçip gidicek senin yapman gereken banyodan sonra yavaşca kurulamak ıslak bırakma, hiçbir şey sürme. Eğer ki kanama göbekten aşağı sızar derecede olursa getirirsin Kvitamini veririz (kıyafetine falan bulaşması normal)… korkma geçecek :)