Sssyyyy https://resimyukle.io/r/e4IfYrOAKo Kızlar bebeğimin göbek bağı düştükten sonra böyle bir yara kaldı duş aldı minik bi kan oldu bi kere daha olmuştu napmam lazım basına gelen var mı
Miranalimom Sssyyyy canim benimde başıma geldi . Yapman gerekeni soylim her banyo yaptırdıktan sonra mutlaka gobek deliğini yavaşça kurut islak kalmasın kanaması normaldir korkacak bisey yok ..bebek pudrasi varsa cok az surebilirsin kanamamasi için 🥰
Seren_Goktug Sssyyyy ustunde pihti oluduyor onu almayn bi sure kalsn onu aldikca kanama devam ediyor biraz o pihti kalsn sonra kanama bitiyor zaten bizimde oyleydi
Miranalimom Sssyyyy oglumdada her defasında 3 gun sürmüştü sonra geçti dikkat edin karnina masaj filan yaparken onun disinda bi sorun olmaz eger içiniz rahat etmiyorsa doktorada gösterin.
Deletedmom_101 Benimde çok kanadı beni bilgilendiren de olmadı sabah gözlerimi bebeğin kanıyla açınca çok ağladım sonra acile gittim orda bi ilaç sürüp gönderdiler bikaç gün daha kanayınca çocuk doktoruna götürdüm yaktılar çubukla
Merve1502 Sssyyyy aynısı dün bende oldu biraz zeytinyağı koydum üzerine kağıt havlu koydum sabaha kuru parçada gitmişti kanaması da bugün tekrar yağ koydum yine de
Merve1502 Sssyyyy ben doktora hiç götürmedim dün sabah farkettim zaten akşam anneme gösterdim yağ koydu hemen bugün sabah baktım birşey kalmamış
Merve1502 Sssyyyy evet küçük parça kabuk tutmuştu altından kan geliyordu az az yağ koyduk şuan yoktur kuru parça yumuşadı peçete koydum üzerine
Dnzaly Sssyyyy biz dede oldu elleme canım kan olacak pisliğini atıyor zeytin yargıyla masaj yap karnına
N_duygu Sssyyyy benim kızımında böyle olmuştu çok az batikon sürdük birkaç güne kurudu kendiliğinden düştü o parça
NunuDudu Sssyyyy doktora götürün. K vitamini iğnesi doğumda yapılmadıysa yaparlar ve yakarlar korkmayın yakma dedikleri çubukla bir ilaç sürüyorlar can yakmıyor.