Dilan_yagiz15 Kakakhf Sadece bir ay emzirebildim sütüm çok az o yüzden ful mama veriyorum. Aptamil aldim kabızlık yaptı. Sma geçtim memnunum
Basak0326 Kakakhf benimde bebeğim 3100 gram doğdu kız ama .3 aylıkken kıyafetleri düşülünce 6900 4 aylıkken 7300 çıktı 400 gram almış sadece ilk 2 ay çok hızlı kilo almıştı bence normal hareketleniyorlar ve büyüyorlar kilo alımları düşüyor
Basak0326 Kakakhf hatırlamıyorum ama kiloları gayet iyi bence . Bu kiloda zayıf gözükmezler sizin bebeğiniz zayıf mı gözüküyor .görüntüsünden bile anlarsınız aslında