Kakakhf Miskokulum25 sutum varken maam verme taraftari deilim acikcasi ama doktora giturup bi toz veriyomus kusmasi icin bnm bebegim surekli kustugu icinde olabilirmis az kilo almasi
Miskokulum25 Kakakhf Düşük kilo alımı varsa sütün yeterli gelmiyor demek ki. Ve bunun içinde doktor mama başlatır. Kusması için reflü yatağı kullanirsan iyi gelir azalır
Kakakhf Doga_sever daniscam bnm bebegm.cok kusuyor belki bi toz verrde kusmaz sutum var mama vermek istemiyorm acikcasi
Prensesimlina Kakakhf düzenli takip ettiğimiz bir doktor yoktu devlettekilerde gerek yok ayına göre kilosu iyi demişlerdi
Dilan_yagiz15 Kaderbbayram Canım kilosu az gibi benim bebeğim iki buçuk aylıkken 5 kiloydu sütun yetersiz mi geliyor acaba günde iki defa mama takviyesi yapabilirsin
Kaderbbayram Dilan_yagiz15 şöyle ki doğum kilosu 2790 grmdı yani ilk ay güzel Bi kilo aldı sonra kovid geçirdi bebeğim şimdi ise 1 ay da 200 gram almış ne yapsam bilemiyorum yani tuvaletini çok yapıyor çiş kaka siz ne yapıyorsunuz
Dilan_yagiz15 Kaderbbayram Benim de aynı şekilde doktorum çok çiş yapması iyi beslendiği anlamına gelir demişti ben doktora sormadan mama aldım mama gerçekten güzel kilo aldırıyor ne kadar anne sütü kadar olmasa da güzel kilo aldirdigi kesin oğluma bir ayda 1200 kg aldırdı bence mama takviyesi yapmalisin
Dilan_yagiz15 Kakakhf Bunyeden bünyeye ve doğum kilosuna göre değişir canım benim oğlum 37 haftalık doğdu 2850 şişlik gidince 2550 düştü iki buçuk ayda 5 olması doktor çok iyi dedi
tazecikanneee Benim bebiş doğum kilosu 2700 , 2400e düştü ikinci ay 4700 üçüncü ay 5100 Bugun mama takviyesine başlayacam çok ağlıyor sanırım doymuyor. Sütümü sağdım yeterli değil 😓😓😓😓
Kaderbbayram tazecikanneee benimde öyle yapıyor mecbur tekrar tekrar veriyorum bazen düzeliyor bazen oluyor 🤷♀️
Kakakhf Dilan_yagiz15 Bizim hic dusmedi cok sukur hep 1 er kilo aldi her ay 3 ay kontrolde 7.50 gram cikti bezi bostu kardi acti ustunu cikartip tarttik 250 gram dustu cok dustu herkez iyi diyor ama versemmi mama dusunuyorm
Dilan_yagiz15 Kakakhf Sadece bir ay emzirebildim sütüm çok az o yüzden ful mama veriyorum. Aptamil aldim kabızlık yaptı. Sma geçtim memnunum