Mucizem_0809 Ankakusu35 evet gece kullanıyodum 1.5 2 yaş aralığında kullandım sonra zamlanınca bırakmak durumunda kaldım
Ankakusu35 Mucizem_0809 evet malesef bende ondan danışmak istedim dünyanın parası boşa para vermek istemiyo insan
gunesligunlerr Ankakusu35 normalde 4+ kullanıyorum gece biraz daha rahat olsun diye 5 numara kullanıyorum
Ulku_06 Ankakusu35 Sleepy gece külodunu kullanıyorum. Gecenin haricinde gündüz de kullanıyorum. Kalın ve sızdırma olmuyor. Çok memnunum 👍👌 1yaş 6no kullanıyorum
Alyameltem Ankakusu35 prima premium care külot bezi muhteşem aktif bebek de kullandık ama premium careden daha güzel bez yok bence özellikle gece için çok iyi
Ankakusu35 gunesligunlerr bir beden büyük daha iyi oluyomuş sanırım teşekkür ederim ama fiyatlar uçmuş :(