Ankakusu35 14 aylık kızım geceleri prima takıyorum bazı sabahlar çişi bayağı sızmış oluyor her gecede bez değiştirilmiyor uykusu açılıyor aklıma sleepynin gece külodu geldi kullanan var mı ? Memnun mu ? Ya da başka önerisi olan ?
Meski Ankakusu35 vaaaar ben çokta memnunum .sleepynin kullandığım ve memnun kaldığım tek urunu.su ana kadar hiç sızdırma yaşamadım .Prima bile sizdirmisti.ama cırtlı bezlerini sevmiyorum naylon gibi geliyo ve kaka hep dışarı cikiyo
Mucizem_0809 Ankakusu35 şuan değil ama kullanmıştım çokda memnun kalmıştım hele kokusu efsane güzeldi
Ulku_06 Ankakusu35 Sleepy gece külodunu kullanıyorum. Gecenin haricinde gündüz de kullanıyorum. Kalın ve sızdırma olmuyor. Çok memnunum 👍👌 1yaş 6no kullanıyorum
Ankakusu35 minikturta ay başka posta denk geldim şimdi sızdırıyor demişler ya :( 4 ay erken değilmi 😂
Mucizem_0809 Ankakusu35 evet gece kullanıyodum 1.5 2 yaş aralığında kullandım sonra zamlanınca bırakmak durumunda kaldım
Meski Ankakusu35 yaklaşık 3 aydır kullanıyorum.1 defa sızdırdı oda bezi geçirirken popisinin arasında bırakmışım kilotu😊gece için tek memnun olduğum bez gündüzde minies
Pol34 6 aylık kızım var 2 aydır kullanıyorum ama büyük bir fark göremiyorum. Normalde de sleepy ekstra kullanıyorum. Gece bezi bazen taşırdığı da oluyor
Ankakusu35 Meski ay bende miniesçiyim 😂 gece minies dayanmıyor ama prima aldım o da aynı o zaman külot bezi deniyorum teşekkürler 😂
Meski Ankakusu35 Rica ederim 😊minies gunduz için süper ve de uygun .sleepyden inşallah memnun kalırsın sende.
gunesligunlerr Ben kullanıyorum oğlum 1 yaşında yaklaşık 6 aydır kullanıyorum, çok memnunum, gece hiç değiştirmiyorum bezini