alchn sütü kaynattıktan sonra kavanozlara koyuyorum tamamen sogumadan elinizi yakacak kadar sicak degil ama sogukta degil o sekilde olunca her kavanoza 1 tatli kasigi maya olacak sekilde kaseye 1 tatli kasigi yogurt koyuyorum mayalayacagim kavanozdan süt ekleyip karıştırıyorum daha sonra mayayı kavanoza döküp karistiriyorum her kavanoza ayni islemi uyguluyorum bu sirada Ayetel kursi okuyorum sifa olsun diyorum ve kavanozlari fırına diziyorum kış ise once firini ısıtıp oyle diziyorum yaz ise ısıtmadan direk diziyorum yaklasik 8-9 saat kadar bekledikten sonra hepsini buzdolabina koyuyorum ertesi gün yiyoruz tas gibi oluyor 😊