Tess07 AzraCemre gülerken gördümmu tmm diorm iyi halledyrm herşeyi ama sonea böyle oldu hep aglamali fln hastalık girdi araya çok kötü oldm :(
AzraCemre Tess07 geçecek hepsi rahat olun. Bebekler onlar dertlerini sadece ağlayarak dile getirebiliyorlar maalesef ki. O yüzden hiç canınızı sıkmayın her şey geçecek Allahın izniyle
AzraCemre Alpbeybi ben 40 ı çıktığından beri öyle uyutuyorum özellikle gaz konusunda müthiş rahat ettim.