Meraba arkadaşlar su anda bu msji kucagimda yeni aspirator sesiyle sakinlesmis bebemle yaziyorm 😂😂😂 3 buçuk aylıktan beri uyku sorunumuz uykuya direnme başladı 3 4 gbi uyyp 8 de kalkyr gündüz uyumuyor uyutmak zaten başlı basina bi olay hiç sabrım kalmadi kendimde el ayak hastalığı olmstum ateş vs vs hep ayakta atlatmaya çalıştım ama artk bedenim dinlenmek istiyor hiç durmuyr hep ağlamalı herşeyden memnunsuz çıldırıp bağırio valla ben mi beceremyrm diorm bazen hatta by gece acaba ben annesi oldgm icinmi mutsz bile desim göğüs uclarm de Sen yara oldu çok kotuyum çok pskljk olarak :( gecicekmi ya ;(