Moonlightttt bebeğim doğdu 12 gün yoğun bakımda kaldı, eve geldi bir ağlıyor bir ağlıyor anlatamam. Dedik gazi var 20 gün hiçbişey yemedim gaz olacak diye geçiştirmek için işte yumurta yemek varsa suyundan falan filan. Sonuç ne biliyor musun baktım geçmiyor bende şimdi hepsinden yiyorum 😂 çünkü yesem de aynıydı yemesem de. Sadece neyin çok gaz yaptığını biliyorum onları yemiyorum mesela kuru fasulye süt nohut bunlar acayip gaz yaptı mesela yemedim deneye deneye buldum 😂