papatyasevdalisiii bizde sosyal yardim aliyoruz kaymakamliktan hemde ankara buyuksehir belediyesinden. Ama biz beypazarında oturuyoruz burdaki kaymakamliga gidip kendimi, basvuru yapyik esimin maasi asgariydi ve evde 4 kisi sobali evde yasiyoruz esimin maas bordrosunu istediler oyle kabul edildi. Ama bu kömür yardimi sadece gecen seneye kadar da cocuk.parasi aliyordum nedense iptal etmisler. Buyuk sehirede baskent kart icin basvuru yaptik oda kömür parasi yatiriyor 3 ayda bi alisveris parasi veriyor sizde basvuru yapin asgari maas aliyorsaniz 153 ü arayip olumlu sonuclanmis ama herhangi dönüş olmadı. Siz bence buyuksehir yardimina basvuru yapin 153ü arayın yada mavi masadan kendiniz basvuru olusturun sonra osmanli is merkezini arayin bi sekilde ogrenirsiniz.