Nilunas Goktugmom_ yumurta sarısı su un vanilya bir çimdik tuzu ayrıı karıştırıyorsun canım ocakta pişen sütlaca yavaş yavaş döküp iyice özleştirip kapatıyorsun altını fırına sürüyorsun
Turuncukafa15- avaredolaniyorum 2 kaşıkda bile çok koyu oluyor benım 😀 bende biraz sulu tutturamıyorum
avaredolaniyorum ballilokmaninannesi hakikaten nişastalı olmuyormuş demek ki eşim beğendi ama nişastayı çok mu kattın dedi onun tadı geliyor dedi bir de kıvamı biraz akışkan olmuş o kadar nişastaya rağmen 😂