aylizin-annesi Gupssse tatlim hayır pahalı değil eds bir şırınga ve beslenme sondası alsan yeter toplasan 10 tl yi bulmuyor eczaneden alabilirsin
aylizin-annesi Hamide2857 inşallah rezene ara vermiştim tekrar başlıcam inşallah fayda eder de çoğalır sütümüz ya😔
Kirginanne Gokcemre yulaf ezmesi çok güzel süt yapıyor tavsiye ederim. Bir de ben anneler için süt yapıcı mama vardı anneler kullanıyor bi ara ondan kullanmıştım ismini bulursam yazarım onu da bir deneyin isterseniz ya da netten araştıabilirsiniz
Alpannesi11- Gupssse hazır eds sistemi boyna asılıyor, ama maddi acıdan emzirme sondası daha iyi bende onu kullanıyorum 🙋🏻♀️
MomyNurse Gokcemre Bebeğiniz artık büyüyor eskisi gibi memede hazır süt beklemeyecek bebek emdikçe gelecek o yüzden bebek doyduğu sürece meme dolgunluğunuz mühim değil
Gupssse Alpannesi11- kaç ml lik siirnga ile kullanıyorsunuz? Eczanede yokmuş medikalcilere bakcak eşim
Alpannesi11- Gupssse Foto yükleyemiyorum dilruba hemşire var onun Instagramda var gönderilerde anlatıyor 🙏🏻
Alpannesi11- Gupssse Ben evdeki ufak şırınga ile verdim, emzirme sondası numaralı oluyor 54 günlük bebeğim var 6 no çok fazla akışı var 4 yada 5 no denicem
asli_gulmina Gokcemre walla soğan ye canım o kadar işe yarıyor ki anlatamam uzun süre göğüsümden süt taşmıyordu soğandan sonra süt taşmaya başladı
Tuana112233 Gokcemre Bol su içmek sütü artıyor kesinlikle stres sütü çok etkiliyor üzüntüye girmemeye çalışın derim ve rezene çayı için lütfen