Tunaminannesi Calisan anneler rapor parasi aldiniz mi ? Ne kadar yatmisti hesabiniza☺️ birde kac seferde yatti
Elfydr Tunaminannesi ben bag-kur luyum. Tek seferde 9 bine yakin para almıştım. Ama sgkli çalışanlara 2 em fazla 3 seferde maaşının brüt tutarına göre yatar.
Tunaminannesi Balkupum2505 yaa banada suan 4770 bi yatti 2345 bi yatti (ayni gun icinde parca parca “795+795+755” seklinde ) bugunde 795 tl yatmis raporun son gunu 24.11.2021 anlamadim daha yatiyormu bitti mi cok parca parca yatti🤭 toplamda 7910 tl oldu
Tunaminannesi Caglarass Allah bereket versin 🙏 banada cok parca parca yatti bugunde yatmis anlamadim bende noldugunu🤣
Caglarass Tunaminannesi İş yeriniz parça parça girmiş olabilir raporu 😂 Benim doğuma kadar olan yattı. Raporun 10 günü kalmıştı o yattı. Sonrasında tek seferde 2 aylık aldım 😅
Senaatalan Tunaminannesi 2.5 sene önce 2 sefer de yatmıştı. 3000 ₺ ve 7000₺ olarak, maaşınız üzerinden hesaplanır analık paranız. Benim o zaman ki maaşım 3000₺ idi
Tunaminannesi Senaatalan o zamana gore cok iyi almissiniz masallah,maasinizda iyiymis.suan calisiyormusunuz peki
Tunaminannesi Caglarass parca parca olunca sasiriyor insan 🤣 allahtan hesap dökumaninda belli oluyo hele benim gibi cok unutkan biriyseniz hayat cok zor 🤣
Tunaminannesi Miniknur sizinde baya iyiymis maasiniz yuksek muhtemelen , agiz tadiyla harcansin insallah 🥰
Miniknur Tunaminannesi yani fena değildi yöneticiyim ondandır. Valla bi anda bitti bile :) anlamıyosun ki nereye gidiyor
Tunaminannesi Caglarass bir tane var 3 taneye bedel desem yeri var 🤣 46 gunde bir insanin hayati nasil degisir ogrenmis oldum🤭
61arzu Tunaminannesi ben alıyorum 4 seferde yatacak ilki 5 bin küsürdğ 2.si hala yatmıyor bekliyorum hesaplnamıs ama hesaba gecemedi oda 4900 küsür
Caglarass Tunaminannesi Kıyamam ya, o zamanlar siz bakın işe gidiyim ben diyodum çok fena günlerdi 😂😂 Ama tabi sonrasında işi bıraktım onu bırakamayınca. Analık çok zor çok 🙈😅
61arzu Tunaminannesi e devlette var canım orada gösteriyor hesapaldugını canım benim oradan bakabilirsin dogum rapor parası yaz cıkıyır canım benim
Tunaminannesi Caglarass gaz sancisi olan bir bebe anasiysaniz cok daha zormus. Onceden camasiri bir saate oyalana oyalana katlardim yemek keza oyle simdi varya 2 saatte dunyayi talan ediyorum🤣