semaahmet Gtmz ay çok sağol kuzum ne bileyim ortopedik diyince bu markayı önerdiler o bayanda öyle diyince acaba yanlış mı yapıyorum çocuğuma dedim en ağzından başka alırım diye düşündüm ama sen böyle diyince içim rahatladi
Gtmz semaahmet yok bizde suan vicco bot kullanıyoruz ilk dönemler bilekli olması daha sağlıklı düşerse bilek burkulması önlüyor ayrıca bi tavsiye vereyim dolaptan aldım 280 liralık botu 70 tlye ve tertemiz ilk adim ayakkabılarını ordan bakabilirsiniz
semaahmet Gtmz bende vicconun botunu aldım kuzum ayakkabiciya gittim 180 TL’ye aldım hatta ortopedi dedi oyuzden o markayı seçtim bide emen yakın arkadaşım tavsiye etmiştim