Findikfistik bende öyleyim lavaboya bile gidemiyorum ya kusarsa diye tek çaremiz zaman sanırım aynen. Uykum zaten hiç yok. Kafasını sağdan sola çevirse o sesi kalkıyorum Psikolojim bitik defalarca boğulma tehlikesi atlattık diyebilirim zombi gibiyim aynı.