GiybetReis Birdunyagezegen keşke düşse evin ısısı düşmüyor ki. Uyurken 23 derece oluyor sabaha karşı 21 e düşer hiç açmasam kombiyi. Ama bu sefer de kızım üşür. Akşam 21 derece olsa gydircem tulumu rahatlıycam. Akşam 23 olup sabaha karşı soguyunxa dengesizlik oluyor. Neyse Valla oturdum fatırayı beklıyorum.😩
Birdunyagezegen GiybetReis kış geldi artık faturalari normal bekleyemiyoruz valla. Bebisler hasta olmasında b😇🥰
Sibel20 GiybetReis akşamları uyandiginda enseden ve bağrindan dokunarak kontrol ediyorum hic soğuk olmadı veya terleme durumu yaşamadık.
BuzluKahve GiybetReis 23 derece civarı. Hiç çorapla yatırmadım. Normal en ince penyelerden daha kalın alt üst giydirip, üzerini bebek yorganıyla örtüyorum. 1,5 tog uyku tulumu alacağım
Kk41 GiybetReis 23 derece çorapsız uyku tulumlu yatıyor. Göğsü sırtı sıcacık oluyor. Ayaklarına da bakıyorum emzirmeye kalkınca açıkta olmasına rağmen sıcak oluyor
GiybetReis elfen ikiKudurukAnnesi Mommqueen Deletedmom78654 Medusafer 61arzu Sibel20 Kk41 teşekkürler kızlar🌸
61arzu GiybetReis valla üç aylık oğlum var bizimde 25 derece piajamısın altına mutlaka patikli don giydiririm üzerine corap cünkü oğlum tepişmeyi cok seviyor ayakları üşüyor sonra karnı agrır diye üzerinde battaniye örütyorım üst olarak sadece kısa kollu atlet ve pijama üstü ☺️
elfen GiybetReis hayır giydirmiyorum. uyku tulumu giyiyo 1.5 tog. ayakları hep sıcak. evin her zaman 21-24 derece arasında olmasına özen gösteriyoruz
sokomel GiybetReis bizim ev geneli 24 derece ama çocuk odasını 22 tutuyorum. benim oğlum için ideali o fazlasında terliyor azında üşüyor.
Tugcesilam GiybetReis bn hep corapsiz uyuturum ayakli tulum giydirmedigim surece genelde ayakli tuljm giydirmem gunduz bile uyuturken corabini özellikle cikartirim