23 24 derece kızın odası, evin en soguk odasi orasi konumundan dolayi 🙁 gece emzirmeye gittigimde üşüyorum. siz usumuyor musunuz 24 25 derecelerde uyuyanlar? kalin yorganla yatiyorum ben, ustumu ortmeden uyuyamam yazin bile. kiza da uyku tulumu giydiriyorum pijama ustune. ayaklari acikta. cift kat pazen uyku tulumu aldim, onunla yatiyor. dun gece cok usudum diye bu gece elektrikli kalorifer yaktim odasinda, kisik ayarda ara ara calisiyor. kamera 27 derece gosteriyor suan ama galiba 2 derece yuksek gosteriyor. bu konudan cok dertliyim o yuzden uzun uzun yazdim 🤭🤭