Cunda3535 her yazdığınızı bende yaşadım.bebeğim iri doğdu,sütüm geldi sandım.ilk gün çok ağladı bebektir ağlıyor dedim meğer sütüm yetmiyormuş bunu 5.gün muayenesinde tam 500 gr verip sarılık sınırına çıkınca doktorun demesiyle anladım.iri olduğu için sarılık olup hastanede yatmadı sizden tek fark olarak fakat hemen mamaya başladım.aynı sizin gibi 2 saatte bir ne kadar sütüm emerse emzirdim üstüne her memeden sonra biberonla 30cc-60cc kaç cc içerse mama verdim.bende yalnızdım sadece geceleri sağabiliyordum..o da kaç çıkarsa artık..o dönem çok kafaya takmıştım beslenme işini sarılık olacak diye çok üzmüştüm kendimi,hala o ilk 5 gün nasıl aç bıraktım çocuğu diye de düşünürüm bazen.
şuan kızım 2 yaşında,ve ben o günlerde ne kadar boş yere üzüldüğümü farkettim..Allah daha büyük üzüntü keder vermesin.ama o an anlayamıyor insan,ah annelik…
siz harika bir annesiniz bunu unutmayın.tek başınıza çocuk büyütüyorsunuz,çok güçlüsünüz.Her ne kadar size geçmeyecek gibi gelsede bu günler geçecek,geçiyor kendimden biliyorum.zaman o kadar hızlı geçecek ki bir bakmışsınız en yakın arkadaşınız olmuş bebeğiniz elele geziyorsunuz🌸🌸🌸