Benimde bebeğim 4 aylıkken sol memeyi kesip hep sağ memeyi kabul etti. Sürekli ilk sol memeyi teklif ettimse de bir süre sonra pes ettim. 2 yaşına kadar tek meme emdi. Sütüm iyiydi. Kilosunda her hangi bir problem olmadı. Doyması da iyiydi. Ek gıda döneminde gıdaya çok düştüğü için meme ikinci planda kaldı. Ama bu bebeğin gelişimi ve sizin tek memeden gelen süt miktariniza göre durum değişir. Kilo takibi yapmanızı öneririm.