2 ay 10 günlük kızım. Hastanede emzirme eğitimi verilirken sağ göğsümü denediler ucu hiç yoktu hemşire tutamaz bunu dedi sola geçirdi direk. Eve gelince bi sağ bi sol verdim ama sağı tutmadı ilk başlarda sağıp veriyordum süt geliyordu neyse konu şu sağ göğsümü emdirsemde zorla şuan asla süt gelmiyor sağıyorum 10 dakikada belki bir iki damla sütüm çekilmiş mi? Ve bu çocuk tek göğüsle doyar mı