Ooo bim şok a101 ve migros dışında hepsini denedim.
şuan prima premiumcare,aktif bebek kullanıyorum.Tecrubelerime göre ki yengemde benimle aynı.Islaklık konusunda primaaa.
Ama molfix pure&softa çok güzeldi.Goon da da problem yaşamadım ama sarı paketinden.Molfix mavi normal.Evvy baby çokgüzeldi ama çabuk
şişiyordu.
Turko ve sleppyde taşma yaşadım ve bumarasına göre değil kalıbı.Bütçen varsa prima yoksa zorlqrsa yani yinede molfixx iyidirrr