Edizinnuru Anneler biz kullandığımız bebek bezi konusunda sıkıntı yaşamaya başladık. Göbek sızıntı yapmaya başladı.Gündüzleri bile sızıntı yapar oldu . Memnun kaldığınız bezleri önerir misiniz 🙂🙂😍
Brcakts Edizinnuru prima premium care bence çok çok iyi asla sızıntı yapmıyor ben doğduğundan beri onu kullanıyorum çok memnunum
1ana1bebe Edizinnuru küçük geliyor olabilir mi yada büyük, ben baby turco kullanıyorum çok memnunum 🌸
Edizinnuru 1ana1bebe vallahi küçük bedenini de denedim bı büyük bedeninide denedim sık da değiştiriyorum gene aynı . Bezin içerikleriyle mi oynadılar anlayamadım .
1ana1bebe Edizinnuru bilemedim ya benim oglumunda gün içinde sorun yok bazen büyük tuvaleti taşıyor zibina falan ama gece 1 kere değiştiriyorum bazen 2 kere çok emmeye kalkıyor hemen doluyor bez yoksa taşıyor 🤷🏼♀️
anestod Eğer 6 aydan büyükse Molfix külot bezi öneririm. Daha önce kullandiklarim hep sizdiriyordu. Kilosuna göre almaya dikkat edin.
Adaduygu Edizinnuru migrostan minies kullaniyorum onceden prima kullandim asiri sekilde sizinti ve kakasini tasiriyodu cisinide oyle diger markalari kullandim pisik yapti miniesi de tesadufen aldim ne pisik yapti ne tasirdi hem ekonomik hem kullanisli
Sena_i Edizinnuru prima kullanıyodum kokusu rahatsız ediyodu şuara migros marka minies kullanıyorum bayada memnunum.
Bebegimm1 Edizinnuru prima aktif butceniz varsa onu kullanin çişi icinde hapsediyor geceden sabaha sizinti yapmiyordu.uygun guzel ariyorsaniz yeni geçiş yaptim bebem natural kullaniyorum esnek ve guzel emici tavsiye ederim