Tazeanne0134 [silindi] valla canım biz Adana’daydık aşı olduğunda normalde İstanbul’da yaşıyoruz 2 gün ateş yaptı bize hava değişimi vs derken de o da etkiledi ama ılık duş ile atlattık hiç ilaç vermedim yani gerek kalmadı öyle işte inşallah sizde yapmaz
[silindi] Tazeanne0134 nerden vuruldu bebeğinize bacaktan mi koldan mi. Maşallah bebise ya bütün aşıları kolayca geçer umarım 🌼
Tazeanne0134 [silindi] inşallah canım 2 kol 1 ağız ağızdan yapılan çocuk felci aşısı 6 aylıkken yapılmıştı ilk dozu bizim şimdilik bi tek 2 yaş aşımız kaldı
Balkupum2505 [silindi] evet kimisi bacaktan dio kimisi koldan bunu özellikle sorucam hemsireye bakalm insallah hafif atlatiriz ya hele o fotoyu gördukten sora acayip korkmaya basladm 😔
gulsahgulersezen [silindi] Bizde geçen çarşamba olduk çok şükür ağrısı bile olmadı ama ben sağlık ocağında geldik calpol verdim yine de 1 ağızdan 2 koldan olduk birisi bir önceki aşıların 2. Dozları olduk