RasayiAA Bizim de dükkanımız var ve biz başladığımız günden beri defter tutarız yani yarın öbür gün devredecek olsam alan kişiye o defteri gösterebiliriz günlük ve aylık ciroyu/karı. eğer böyle bir kayıt yoksa hiç girişmeyin derim. iyi iş yapıyor olsa dükkana birini koyardı onu maaşa bağlardı çocukla yapamıyorsa. öyle düşündüm nedense ben