Memleketten eşim devren satlık dükkan bulmuş. Şarküteri dükkanı. 20 bin miş içindeki dolap tabela kamera vs. Eşim alalım diye tutturdu.Yıllık kirada 8000 küsürmüş. Kadın çocuğu olduğu için satıyormuş. 1 yıl çalıştırmış. Dükkan mevkiside pek canlı deyil yeni yebi gelişiyor. Sizce mantıklı mı bu iş hakkında da hiçbir fikrimz yok. Benim aklıma pek yatmıyor. İşi gücü bırakıp gidecekmiş beyefendi bu riske değermii ya. Düzenli maaşın var senin burda. Tutturdu kadını ara bilgi al. Hayal felan kuruyor memlekette olsak şöyle yaparız böyle yaparız diyor.