_YanakReisinAnnesii Glsn1 bende bunu favorilere eklemiştim şimdi iyi denildi kötü denildi nasıl karar vericem 😂sanırım biraz şans işi ya bu termos işi de
_YanakReisinAnnesii KumsaLina birkaç kere onu da denedim canım yine aynı ya 3 saat sonunda baya soğuğa yakın oluyor anlamadım valla 🤦♀️
KumsaLina _YanakReisinAnnesii benim marka seninkiyle aynı değil zaten de ben öyle yapıyorum diye dedim benim termosun markası relax çok memnunum soğuk tutma özelliğide var
Cherryblossom _YanakReisinAnnesii Biraz pahalı ama beş yaşına kadar kullanımı var skip hop kullanıyorum ben yemek termosu olarak
Toprakaren _YanakReisinAnnesii ben trendyoldan cooker termos aldım 500 ml olandan baya işimi görüyor 3 aydir kullanıyorum çok sıcak tutuyor valla hemen soğutmuyor