1omer_annesi NurArmin ıslak mendil kullanıyorsn kullanma bizimkini pişik yaptı arada yıkıyoruz genelde ılık suyla siliyoruz travazol 2 güne kapatti pisigi
Mineber22 Islak mendil kullanmamaya çalışıyorum, pamuk veya yıkıyorum. Yıkayıp kuruladıktan sonra günde bir kere veya iki günde bir mustelanın kremini kullanıyorum .
ArassMom_ NurArmin Ben çözümü bepantol ve hametanin karışımından bulmuştum. 1 gecede söndürmustu. Sabahında yıkayıp kantaron yağı bepanthol ve hametani karıştırıp sürdüm geçirdi. Ama bu süreçte asla ıslak mendil kullanmayın.
ranam NurArmin canım pisigi geçene kadar ıslak mendili sıcak suda aridirarak sil yarayı olacaktir eminim ama sadece ıslak mendile silmek daha ileriye taşır. içeriğinin sadece su olduğunu ida ediyorlar ama sen lütfen sıcak suya sokarak sil.
NurArmin ranam ben pamuğu islatarak kullanıyorum şu ana kadar ıslak mendil kullanmadım hiç neden böyle oluyo anlamıyorum