NurArmin goon bebek bezi kullanıyorum. Hiç ıslak mendil kullanmadım hep pamuk kullandım. Zeytinyağı ile nemlendiriyorum..5 aylık bebeğim hiç pişik olmadı. Ve altını alınca havalandırıyorum mutlaka. Genellikle sabahları altını aldıktan sonra tuvalete çise tutuyorum. Yapsa da yapmasa da su ile poposunu yıkıyorum,kuruluyorum.