Dorukcugummm Emineg35 14 aylık oglum ama 1 yaşından önce veren tanıdıklarım var😊Bence 3 gün kuralıyla deneyebilirsiniz.Ben günde aç karna 1 tatlı kaşığı veriyorum siz çay kaşığıyla başlarsınız
Emineg35 Dorukcugummm karadut pekmezi özü sipariş verdim şimdi. Keçiboynuzu özü yiyordu zaten. Bunda da sorun olacağını zannetmiyorum. Teşekkür ederim inşallah derman olur ❤️
Emineg35 Baby_Mila aman içsin boğazlansın da razıyım 2 yaşa kadar mama içmesine. Neler neler yapıyorum aZıcık yiyo bırakıyor
BusraDefneozel Emineg35 oiyyy Allah yardim etsin canm insallah duzelir 🙏 ama sagligi yerindeyse insallah uzulme
Emineg35 BusraDefneozel yerinde çok şükür canım. Küçük doğdu zaten baya toparlandı ama işte dert ediyor insan kendine.